måndag 21 november 2011

har ingen rubrik ;)

hejheej! hästarna står med täcken på i hagen och äter hö i detta regniga höstväder. Ska snart nu till stallet och fixa klart! Har faktiskt varit duktig med att mocka, hämta hö, fixa middag, vatten, sopa.. innan det blir mörkt :) det gillas för är så mörkrädd :/ haha, men det är bättre än förra året då jag var extrem :) Jag är helt imponerad över mig själv vad mycket jag får gjort, jag har så lätt för att göra saker långsamt( petigt) och sen inte få någonting annat gjort den dan, men nu!? Efter jag kommit hem från Folkhögskolan joggar jag med klimpen vid min sida tisdag och torsdag. Rider resten av veckan, mockar (och fixar allt jag skrev högre upp) före middagen, hinner umgås och in med sötsakerna mina :) dock är problemet att jag går o sova för sent... 12 alla kvällar typ!?.. sover mindre än sju timmar. I och för sig så behöver jag inte så mycket sömn eftersom jag vanligtvis vaknar ganska tidigt på helger också fast man får sova, men 8 h borde man nog sova ändå :) JO, hållde på glömma att berätta hur bra det gick när jag var och tränade sist, Han skötte sig så underbart även fast det var länge sedan vi tog ett riktigt träningspass. Han är redo, nu gäller det bara för mig. ;)

2 kommentarer: