måndag 7 november 2011

Måndag morgon...:'(

Inte bästa tiden på veckan.... Kom försent till skolan eftersom jag vaknade kl halv 9, sprang till stallet där Klimpen stod och sparkade på boxdörren ;( (jag blir så ARG, hur skall man få bort det??..) jag som trodde han skulle vara öm och trött efter Ämnes "resan" med mycket hästar och jobbig massage ;) men nepp, hur pigg som helst och har såklart råddat massor i den helt ny städade boxen, AAChhh !! Kom till skolan och där var det helt okej, planterade vårlökar, HAHA, säger jag bara, det var KUL! ;) Nu hemma och får super ont i ryggen av att jag andas? Måste vara något med lungorna..?? jaja, men det är väl inte så konstigt efter livet det har varit här i huset de senaste dagarna- allt jag säger är att jag HATAR droger över allt annat!! Finns det ingenting som stoppar det? Jag tror inte det. :'( Nu fortsätta grubbla som jag är bäst på på denna jord, och fortsätta klippa Mosa. Ha det bra ni andra. /petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar